Tuesday, June 2, 2009

JOINT-VENTURE FILEM AKSI LESBIAN

Niezam,
Aku ada terbaca dalam penulisan ngko di satu ruang dalam Mingguan Malaysia terbitan Ahad 18hb Januari 2009 tempoh hari.
Ini adalah sebahagian keratan dari penulisan mengenai filem yang baru akan di terbitkan oleh pengeluar filem yang selama ni tak dak class pun ..... jenis 'syok sendiri' juga kalau nak di klasifikasikan. Orang buat filem .... dia pun nak buat filem ..... orang lain buat filem ...laku .... dia buat filem ... tak laku.
Konon filem yang baru akan diterbitkannya berkaitan dengan dakwah ... "Ini filem dakwah" katanya ........ sepertimana tajuknya juga:

Kata Raja Azmi, filem yang berkisar mengenai kehidupan cinta sejenis pasangan lelaki itu memestikan pelakon lelaki melakukan adegan berlaga hidung, bercium mulut, meraba serta beberapa aksi separuh bogel di ranjang.

“Saya mahu paparkan adegan itu untuk ditatap kepada umum,” kata beliau yang mahu dipanggil Kak Mi.

Ingin aku mengesyorkan pada ngko supaya agar dapat ngko panjangkan kepada penerbit yang banyak angan2 kosong tu dengan apa yang aku nak cadangkan seperti dibawah ini:
Bagi aku, kalau hendakkan filem tu pecah panggung (box office) - kira meletup lah tu .... lebih elok lagi bertambah afdal lagi jika sekiranya puan raja tu menerbitkan cerita berkisarkan 'lesbianisme' iaitu aksi 'romance' dengan berbagai macam adegan sex di ranjang antara wanita sesama wanita .... lagi ummmpphhh. Mesti ramai akan berasak2 ke pawagam. Mesti ramai akan menonton berulang2kali ... dan ini akan memecahkan panggung ... maka akan meletup lah filem itu .... box office for sure punya dengan kutipan mengalahkan yang lagi satu punya versi.
Ini pulak jika dikuatkan lagi kalau puan raja tu sendiri mengambil peranan wanita lesbian berganding pulak dengan Yasmin Ahmad pulak sebagai partner lesbian yang beraksi di ranjang dan juga di meriahkan lagi dengan adanya adegan beraksi di public toilet (di toilet 'Ladies' di salah satu kompleks membeli-belah ... Mega Mall atau sebagainya).... maka akan bertambah rancak dan bertambah gamat lagilah suasana dan panorama yang membawa berbagai macam pancaroba.
Ini memandangkan yang umum mengetahui tentang pergeseran atau perbalahan antara kedua2 mereka disebabkan dengki dan cemburu kerana filem arahan Yasmin Ahmad semuanya meletup .... mendapat sambutan hangat dipasaran. Apa lagi pulak filem2 Yasmin Ahmad dapat meraih berbagai anugerah di luar negara lagi.
Jadi, untuk puan raja jika kempunan dan hendakkan merasa kejayaan sepertimana rivalnya Yasmin Ahmad mengecapi selama ini, maka adalah lebih elok jika puan raja harus berbaik2 dengan Yasmin Ahmad sambil puan raja boleh menumpang tuah dan tumpang populariti Yasmin Ahmad yang memang sudah terkenal dikalangan penggiat2 dan pengeluar2 filem antarabangsa (lebih2 lagi di Benua Eropah).
Jadi, puan raja haruslah bergabung tenaga dengan cara menerbit filem secara join-venture bersama Yasmin Ahmad yang berkepakaran dalam mengarah filem2 yang kontroversi dengan mendapat sambutan hangat pula dengan berjaya meraih anugerah (luar negara dan dalam negara) lagi. Jika dipandang akan kedua2 mereka pun lebih kurang sama saja bentuk badan dan paras rupa ... yang berwatakkan wanita yang sama2 walloptious punya jenis body-make. Kira sama secocok dan sama padan jika mereka digandingkan sebagai dua watak wanita lesbian yang sedang bercinta dan berkasih sayang serta beraksi hebat di ranjang dengan keadaan berbogel atau bertelanjang bulat beraksikan dengan berbagai versi dan gaya, cara dan style posisi bercumbu, raba meraba, gosok menggosok, sendai menyendai pipi, tembab menembab payudara, lilit melilit kaki dan peha, cium mencium, kucup mengucup bibir, kulum mengulum mulut, luloq meluloq lidah, tembab menembab masing2 punya anu tu, pendek kata dengan pelbagai macam gaya mengawan pasangan lesbian boleh dilakukan dan ditunjukkan dalam babak2 aksi di ranjang.
Dengan adanya dua pelakun lesbian yang matured lagi experience dengan dua watak kuat (strong character) dipegang oleh dua 'gergasi wanita' dalam bidang perfileman, sudah tentu filem ini akan mendapat sambutan hangat dan sudah semesti ramai yang akan menerpa ke pawagan untuk menonton dua wanita yang dulunya pernah berbalah dan menjadi rival dalam bidang perfileman, tiba2 boleh berlakun bersama dengan berperanan beraksi sebagai dua wanita yang bercinta berkasih sayang sesama sejenis berpeluk2 berkapuk2 berdakap2 bercium serta berkucup-kucupan mulut dengan bermain2 lidah masing2 berkulum-kulum lidah, bermula dengan berkain berkemban di atas katil berakhir dengan bertelanjang bulat dengan kedua2 badan berpaut rapat sehingga sampai keperingkat mencapai orgasm. Begitu juga bila ditunjukkan adegan berromance didalam toilet ... juga akan menaikkan nafsu syahwat yang tidak dapat dikawal disebabkan kedua2 watak wanita lesbian ini kira di iktirafkan sebagai jenis wanita yang kuat main sex ... nafsu syahwat kedua2 mereka jenis extra atau ultra punya kaliber. Sex maniac punya jenis.
Kira macam jenis nafsu sex yang tiap2 hari mau punya. Hari hari mau - kata sesetengah orang. Sex maniac lah kiranya tu.
Bayangkan lah jika mereka berdua yang berbadan sama-sama heavyweight bergumpal2 bergomol2 (macam dua ekor kucing sedang mengawan) di atas katil. Jika hendak memeriahkan lagi suasana dan untuk membikin keceriaan dalam babak dan adegan iaitu dengan menyelitkan sedikit humour dalam filem itu dengan mengadakan satu insiden dimana dalam satu occasion sedang mereka berdua sedang ghairah melakukan hubungan sex sesama sejenis dengan bergumpal2 bergomol2 di atas katil yang agak sudah usang - hingga collapse katil dengan kedua2 mereka terhempap kebawah apabila katil yang mereka beraksi, roboh - sebab mungkin terlampau berat bebanan heavyweight kedua2 body compact mereka berdua. Ini akan memberi suatu suasana yang menggelikan hati untuk para penonton. Akan kedengaran gelak ketawa dari para penonton memenuhi panggung .... dan ini juga akan memecah panggung lagi dengan bergema suara gelak ketawa dari penonton disebabkan kelakuan dan gelagat mereka yang begitu clumpsy sekali. Oleh kerana mereka sama2 kaki kemaruk sex (gila sex) maka tindak-tanduk mereka amatlah gopoh dan gelojoh sekali lagak gaya mereka bila beraksi dalam kes melakukan hubungan sex. Sama2 gopoh sama2 gelojoh sama2 kalut sama2 gabra sama2 menggelabah bila ada sesuatu yang mengejutkan mereka. Itu yang dikatakan sama padan, secocok, sealiran dan serasi antara mereka. Memang sesuai sekali gandingan mereka berdua.
Bagi aku, filem bercorak ini akan memberi lebih pulangan disegi kutipan (collection) dan juga populariti. Nama mereka berdua akan lebih dikenali seantero dunia jika pandai mengolah cerita dan aksi-aksi yang mengghairahkan penonton. Ini boleh dapat sambutan hebat ni jika di edarkan di negara mat salleh. Untung sakan kalau kena gaya ni.
Amacam?
Raja Mazi

No comments:

Post a Comment