Tuesday, June 2, 2009

SCRIPT FILEM AKSI BALU BERMADU

Saya ada satu cadangan untuk penerbit filem ghairah sex songsang yang sangat dinanti2kan oleh penerbit seperti puan Raja Azmi (yang sedang beriya2 dgn bersemangat waja sekarang ni sedang membuat langkah2 permulaan untuk filem aksi lucah songsang antara puak2 gay).

Ini mungkin akan dipertimbangkan oleh penerbit yang begitu ghairah ni selepas selesai saja filem aksi lucah 'gay' nya .....yang berjudul "Anu Dalam Botol" siap nanti.

Filem lucah yang kedua nya pula berkisar disebalik kelambu antara penglibatan kaum2 perempuan yang bermadu .....

Mula2 mereka berkongsi suami .... dan selepas suami mereka pergi kealam baqa .... mereka pula masing2 berkongsi peninggalan harta si suami .... iaitu rumah, bilik dan katil, tilam, bantal, selimut yang mereka sama2 berkongsi berseketiduran bersama2 suami mereka semasa hayatnya dulu.

Judulnya pula adalah berkaitan .... iaitu "Madu Balu Empat Sebumbung".

Watak2 isteri2 (kini bekas isteri yg kita sering sebut balu) semuanya sama sebaya ... sama cantek ...sama padan ..... sama bentuk potongan badan ..... sama tinggi.... sama sama menyimpan rambut yang panjang hingga keparas pinggang .... malah rupa paras mereka pun nak seiras wajah ..... hinggakan ada orang sangkakan mereka itu adikberadik kembar empat seiras .... padahal tidak ada kaitan pertalian darah langsung .... itu cuma satu kebetulan (berdasarkan syarat untuk berpoligami yang di beri oleh isteri pertama dan seterusnya).

No comments:

Post a Comment