Monday, March 8, 2010

Aku suka dia punya ketawa .... macam kawan saya.

Itu TERJAH punya wartawan pompuan yg punya seketoi tahi lalat idup dekat lubang hidung tu punya gaya gelak ketawa cukup punya 'real' lagi. Aku suka gelak ketawa lagu tu. Betoi2 punya gelak ketawa punya. Patut TV3 bikin satu lagi 'realiti tv show' dlm pertanding gelak ketawa yg betoi2 punya real .... (tarak main pura2 atau buat2 mcm ketawa tapi artificial punya laugh. Bukan pura2 punya. Bukan main2 punya. Bukan berlakun punya. Itu kira 'real' punya laugh ..... kalau omputih kata depa nanti kata "WHAT A LAUGH!".

Memang awak macam kawan saya.

Satu lagi karakter dia ni yg agak 'mengancam' .... aku nak cadangkan kpd producer filem sex lucah (R.Azmi) yg asyik nak bikin cerita hubungan sex sesama lelaki (jantan alias pondan alias gay) saja .... cuba buat plak filem hubungan sex sesama pompuan plak (lesbian). Aku rasa si Terjah punya tahi lalat punya empunya badan bolehlah di gandingkan dgn pelakun Wan Maimunah ka.... atau three-some bersama dgn Rosnah Mat Aris (lagi rancak) ... atau juga four-some bersama dgn Adebah Nor ka ... lagi gamat .... SURE NANTI PECAH PANGGUNG PUNYA .... PECAH PUNGGUNG PUN SUDAH PASTI PUNYA bagi depa yg punggung lebaq2 belako. Boleh tengok depa nanti berhempas pulas masing2 bergomol2 berlawan berkulum2 mulut berluloq2 lidah bergilir2 lagi. Mesti real punya kalau betoi2 punya aksi di ranjang .... dgn bertelanjang bulat lagi.
Apa kata anda2 semua?

No comments:

Post a Comment